Tumma

COUPLE GOALS GONE TOO FAR... 😬 

Näkymät 38 milj.
95% 362 692 16 875

Hey Alan Army! This video is called Couple Goals Gone Too Far...... how far would you go for your crush? 🙃
#Shorts
COUPLE GOALS GO EVEN FARTHER ➡️ fiplace.info/loft/videot/caF6o6eFloGVZZI
Follow me on IG for your daily dose of Chikin 🐥
IG: alanchikinchow
Subscribe and I'll love you forever ♡
🔥 WHO AM I 🔥
Hey friends, I'm Alan Chikin Chow!!
I'm a creator, actor & writer. My mission is to inspire people of all backgrounds and identities to unite through laughter. 🤍

Komedia

Julkaistu

 

6.04.2021

Jaa:

Jaa:

Ladata:

Ladataan.....

Lisää soittolistaan:

Oma soittolista
Katso myöhemmin
Kommentteja 100   
Alan Chikin Chow
Alan Chikin Chow 29 päivää sitten
hey alan army! follow me on instagram for more crazy videos ;) IG: instagram.com/alanchikinchow
Fernanda Zuniga
Fernanda Zuniga Päivä sitten
Cenicienta de Disney
Fernanda Zuniga
Fernanda Zuniga Päivä sitten
How are you so Bad
Faida Annaila
Faida Annaila 3 päivää sitten
@Marina Schwarz Fjf
Devina sp
Devina sp 3 päivää sitten
You like BTS?
Alex Villeda
Alex Villeda 4 päivää sitten
Ya no pedo con tus vídeos 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Haliegh Carpenter
Haliegh Carpenter 7 tuntia sitten
I am the boy when he says oh yeah 🤣
antony gamer
antony gamer 11 tuntia sitten
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
GAMER 141
GAMER 141 11 tuntia sitten
Those baggy clothes made me remember me of BILLIE EILISH .....;)
Hantu Jembalang
Hantu Jembalang 19 tuntia sitten
😍😍
Hantu Jembalang
Hantu Jembalang 19 tuntia sitten
😍😍
Eman Suherman
Eman Suherman 20 tuntia sitten
🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒
Fonga Schuster
Fonga Schuster Päivä sitten
Werido STOP makin me laugh🤣🤣
Ever Carrillo
Ever Carrillo Päivä sitten
Jajaja
Henry Del Rosario
Henry Del Rosario Päivä sitten
don't say TEAHYUNG say ALAN ARMY!!!!!!!!!! ALAN CHIKIN CHOW MY NAME IS CAREN E. DEL rosario YEAH THAT IS MY NAME OMG!!!! I LOVE YOU DID YOU HAVE 700,000 SUBSCRIBERS YET? THEN I SUBSCRIBE YOU!!!!! OMG!!!!!
astrid la meinuzka
astrid la meinuzka 2 päivää sitten
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎉🎉🎉🎉🎉👍👍👍👍
Crystal
Crystal 2 päivää sitten
What is smh?
Thoms Ortiz
Thoms Ortiz 2 päivää sitten
I don't need All that 😂😂
littleRaskelsRoblox hahah
littleRaskelsRoblox hahah 2 päivää sitten
Ewwww
sara moklati
sara moklati 3 päivää sitten
Lol
Dragoslav Jankovic
Dragoslav Jankovic 3 päivää sitten
😅😅😅😅😂😂😂🤑🤑
Crystal Kimberly Lawrence
Crystal Kimberly Lawrence 3 päivää sitten
👍👍
FARJANA SHAIKH
FARJANA SHAIKH 3 päivää sitten
😘😘😘😘😘😘😘😂😂😂😂😂😂
Rusbandi Cikbong
Rusbandi Cikbong 3 päivää sitten
gobblok
Maribeth Mondragon
Maribeth Mondragon 3 päivää sitten
Fhyyry
Maria Dolores Flores Quijas
Maria Dolores Flores Quijas 4 päivää sitten
I LOVE ALANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNMNN ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
throneitself
throneitself 4 päivää sitten
third one is super hahahha
Meriem Farhat
Meriem Farhat 4 päivää sitten
😂😂😂
R Chaney
R Chaney 4 päivää sitten
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Lucivania Gomes
Lucivania Gomes 4 päivää sitten
😂😡KLM
Oskar The Killer
Oskar The Killer 4 päivää sitten
dAmN
種市晃己
種市晃己 4 päivää sitten
ストロー 交換したらキスしたのと同じじゃんだって 口つけて飲んでるんだもん
Mahamuda Yeasmin
Mahamuda Yeasmin 4 päivää sitten
😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Balqis Mohd Nazri
Balqis Mohd Nazri 5 päivää sitten
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Zyrupp Bun
Zyrupp Bun 5 päivää sitten
The last bit reminded me of sungyeol but it's angry birds xD
Yessica Alejandro
Yessica Alejandro 5 päivää sitten
I loved how painted his face like Ta Ta😂😂😁
・Gacha Yai・
・Gacha Yai・ 2 päivää sitten
What tata
Layla Edward
Layla Edward 5 päivää sitten
Tata
juleshangout
juleshangout 5 päivää sitten
Oh My God 🥺 That's A Real Couple Whould do 😊
VatanaSopanha VatanaTevy
VatanaSopanha VatanaTevy 5 päivää sitten
Is weird
Kaya San
Kaya San 6 päivää sitten
ههههه
Aira Aira
Aira Aira 6 päivää sitten
Tata BT21
ankita avijit Chakraborty
ankita avijit Chakraborty 6 päivää sitten
So nice 😁
Roza Shekoyan
Roza Shekoyan 6 päivää sitten
BTS V
Alaia De la cruz
Alaia De la cruz 6 päivää sitten
Oh yeah its really funny
Shiela mae quezon
Shiela mae quezon 6 päivää sitten
So funny hahahahaha 😂🤣
Tenten Emperoso
Tenten Emperoso 7 päivää sitten
LoL omg so cute tata
Tenten Emperoso
Tenten Emperoso 7 päivää sitten
LoL omg so cute tata
Wulan Yulianita
Wulan Yulianita 7 päivää sitten
SoOoOoO much tata's I LOVE IT
agiska ka
agiska ka 7 päivää sitten
gachu
T Y
T Y 7 päivää sitten
Bo
月・光・蝶
月・光・蝶 7 päivää sitten
tikubimieteruyo
Maria Chavez
Maria Chavez 7 päivää sitten
Uhh
Carlos Vargas Domínguez
Carlos Vargas Domínguez 7 päivää sitten
😍😍😍😍😍😍😍😗😗
Sasa Saefudin
Sasa Saefudin 7 päivää sitten
,. Apa....🤩🤩🤩😅
Yayan Saputra
Yayan Saputra 8 päivää sitten
taetae
Lissette Barreiro Rodas
Lissette Barreiro Rodas 8 päivää sitten
😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😢😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
harrypenaflor
harrypenaflor 8 päivää sitten
Hana. Wow😋😋😋😋
Luljeta Aliu
Luljeta Aliu 8 päivää sitten
😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
Chin chan jan y Chin chan jon
Tata 💜😍😋
DEYSYANE FERRAZ MARTINS
DEYSYANE FERRAZ MARTINS 8 päivää sitten
😅😅😑😅😑😂😂😂😂😂😂😠😠😠😠😠😠😬😬😬😬😬
Choco Milk
Choco Milk 9 päivää sitten
O:30 TATA BT21🤣🤣
Sally There's
Sally There's 9 päivää sitten
ekkk and eww
Kim Taehyung
Kim Taehyung 9 päivää sitten
TATA😘😘😘❤❤❤ TAE TAE😘😘😘❤❤💜❤💜
Ranjana Verma
Ranjana Verma 9 päivää sitten
Do you band tang If you , i am also a OT7, army 💜
ريما الوصابي
ريما الوصابي 10 päivää sitten
🥰
Lincoln & Ziggy
Lincoln & Ziggy 10 päivää sitten
How he's like "On neah" I cried laughing
Bruhify Army
Bruhify Army 4 päivää sitten
*oh yeah
Havannah Gomez
Havannah Gomez 10 päivää sitten
Lol Tata is that u
Adam Nasrshokry
Adam Nasrshokry 10 päivää sitten
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Mariami barblishvili
Mariami barblishvili 10 päivää sitten
😂
Amelia Rudolf
Amelia Rudolf 10 päivää sitten
Whats means smh?
김선경
김선경 10 päivää sitten
🤣🤣🤣
Hamest Tovmasyan
Hamest Tovmasyan 10 päivää sitten
🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
leila d'msp msp
leila d'msp msp 11 päivää sitten
love Alan howloveu
Ashawnna Forman
Ashawnna Forman 11 päivää sitten
FUNNY THINGS
mötəbər gurbanova
mötəbər gurbanova 11 päivää sitten
O no🤣🤣🤣🤣
罗宝杰
罗宝杰 11 päivää sitten
😝
Alfonso Enrique Molinar Grandison
Fow
RED redstar
RED redstar 12 päivää sitten
Hahahah That made my day🤣
Nisanur ARDA
Nisanur ARDA 12 päivää sitten
TATA ❤️
heiqpqw Silva
heiqpqw Silva 12 päivää sitten
:)
Sindi Yuliana
Sindi Yuliana 13 päivää sitten
Gah seot haha😂😂😂
Sindi Yuliana
Sindi Yuliana 13 päivää sitten
Haha
Prisciliano Camino
Prisciliano Camino 13 päivää sitten
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Prisciliano Camino
Prisciliano Camino 12 päivää sitten
Qerce f de TC e Greece f be dg Thebes for you 3rd party 🥳
Hope Phillip
Hope Phillip 13 päivää sitten
The shm is so funny all over again gust to see it
Addie Price
Addie Price 13 päivää sitten
😬😴
Thyago Soares
Thyago Soares 13 päivää sitten
4hjtri😊
see my story
see my story 13 päivää sitten
The guy who kick am...... 🙄😹😊 he don't know acshly what happen 🤣 am..... no one is laughing o ok ........ Bye 😎
Nurul Fadhila
Nurul Fadhila 13 päivää sitten
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ cuit cuit
Paris 77
Paris 77 14 päivää sitten
I got you you're so funny
Anshuman Prasher
Anshuman Prasher 14 päivää sitten
U know what I thought 0:9
MB'S Fun World
MB'S Fun World 14 päivää sitten
Tae tata
Strawberry Love
Strawberry Love 14 päivää sitten
SMH stands for “ So much Hate” in Alan
Lohithasha Devadiga
Lohithasha Devadiga 14 päivää sitten
😘😘😘😘😘🥰🥰😍😍
Emmapurple Emmapurple
Emmapurple Emmapurple 14 päivää sitten
Hi
NECATİ ŞAHİN
NECATİ ŞAHİN 14 päivää sitten
TEA and TATA
Noemy Aviles
Noemy Aviles 14 päivää sitten
😀😂
Maury Sierra
Maury Sierra 15 päivää sitten
😂😂🤣🤣
Maury Sierra
Maury Sierra 15 päivää sitten
La nalgada qué🤣😂
Maury Sierra
Maury Sierra 15 päivää sitten
Y la nalga qué 🤣😂
Kok Leng Chan
Kok Leng Chan 15 päivää sitten
*smh* Me:UNDERSCORE UNDERSCORE
Lea Davids
Lea Davids 15 päivää sitten
36 m views😳
Thiago Montealegre
Thiago Montealegre 15 päivää sitten
Me lo puedes describir
Mikaila Malia
Mikaila Malia 15 päivää sitten
OK 😍😍😍😘
ʍɛɛռǟ ռɛա ɨռ ƈɦʀɨֆȶ
Literally no one They don't have any dislikes 😘😘😂
darwina affendi
darwina affendi 15 päivää sitten
Hahahaha
Seuraava
Fake Fortune Teller Prank!
24:31
7 WEIRD Things Couples Do
01:44
Fake Fortune Teller Prank!
24:31
The Truth About my Son
10:22
Näkymät 17 milj.
travel.
23:55
Näkymät 986 t.
AFRICAN HOME: MONEY RITUAL
28:39
Näkymät 1,3 milj.